TILAUS ja TOIMITUS
Tervetuloa ostoksille!
Asiointi verkkopalvelussamme on helppoa, ja tarvittaessa asiakaspalvelumme on apunasi. Alla tärkeimmät tilaukseen ja toimitukseen liittyvät tiedot, joihin on hyvä tutustua! Onnistuneesta tilauksesta saat aina tilausvahvistuksen.
TOIMITUSAIKA
Topman verkkokauppa pyrkii toimittamaan tilauksen mahdollisimman nopeasti, pääsääntöisesti lähetys kerätään seruraavana arkipäivänä ja toimitetaan postin kuljetettavaksi 1-3 päivän sisällä. Kun tilaus lähtee Topmanilta, saat sähköisesti seurantatunnuksen. Kaikki tilaukset toimitetaan kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. Mikäli jostain syystä tuotetta ei ole saatavilla tai toimitusaika on ilmoitettua pidempi, asiakaspalvelu ottaa yhteyttä asiakkaaseen.
TOIMITUSTAVAT ja TOIMITUSKULUT
Valitse tilausta tehdessäsi toimitustapa, ja näet ostoskorissasi ostoksesi kokonaissumman.
Topman-verkkokauppa toimittaa tilaukset Suomen Postin välityksellä. Verkkokauppamme toimittaa tuotteita Suomeen, Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Postipaketti:
Toimitus Postin toimipisteisiin tai paketti automaattiin
– Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin
– Toimituskulu 7,90 € lisätään alle 100 € arvoisiin tilauksiin.
Posti – Express paketti:
Toimitus vastaanottajalle yritykseen, työpaikalle tai kotiin arkipäivisin klo 9-14 välillä, 1-2 päivän kuluessa tilauksen lähettämisestä. Mikäli pakettia ei olla vastaanottamassa, jätetään siitä saapumisilmoitus.
Toimituskulu 14,90 €
Huomioithan, että pakettia säilytetään postin toimipisteessä 7 päivää. Noudathan sen siis määrä-ajan kuluessa, jotta palautuksesta aiheutuvia kustannuksia (25 € ) ei jouduta veloittamaan sinulta jälkikäteen. Mikäli paketti palautuu takaisin verkkokauppapalveluumme, joudumme veloittamaan aiheutuneet käsittely ja toimituskulut.
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
MAKSUTAVAT
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
LÄHETYKSEN VASTAANOTTAMINEN
Lähetyksen saavuttua noudettavaksi Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista saat saapumisilmoituksen.
Tilauksen noutaminen ilmoitetun säilytysajan puitteissa on tärkeää, jotta se ei palaudu takaisin verkkokaupan käsiteltäväksi. Mikäli asiakas jättää tilauksensa noutamatta määräaikaan mennessä, häneltä veloitetaan siitä aiheutuvat kuljetus- ja käsittelykulut 25 €. Posti säilyttää tuotteita 7 päivää.
Mikäli huomaat, että paketti on vioittunut postissa, on siitä tehtävä reklamaatio Postiin välittömästi.
PALAUTUS JA VAIHTO
Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on 30 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Koon vaihto edellyttää ensin tuotteen palauttamista, jonka jälkeen uusi toimitetaan toiveiden mukaan.
Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämätöntä, alkuperäispakkauksessa olevaa ja myyntikelpoista tuotetta kun se on toimitettu seuraavia ohjeita noudattaen:
Ohjeet kun vaihdat tai palautat verkkokaupastamme ostamasi tuotteen:
- Täytä palautusilmoituslomake, jonka löydät paketista, ja liitä se lähetyksen mukaan. Mikäli lomake puuttuu lähetyksestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle palautuslomakkeen.
- Pakkaa tuote huolellisesti. Palautuksen säilyminen ehjänä on asiakkaan vastuulla. Huomaathan että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. Postituspussi, kenkälaatikko, kenkälaatikossa ja kengissä olevat suojapaperit ja -täytteet, tuotteessa kiinni olevat riippulaput ja pakkauksessa olevat esitteet.
- Kirjoita paketin päälle asiakaspalautustunnus. Löydät ne paketin palautusilmoituslomakkeesta.
- Vie palautuspaketti postiin.
- Pyydä postista kuitti paketin palautuksesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta. Tarvitset sitä, mikäli tuote ei palaudu Topmanin verkkokauppaan.
- Tuotteen palauduttua Topmanille, maksu palautetaan 2-14 päivän kuluessa asiakkaan ilmoittamalle tilille.
TOIMITUSEHDOT
Käyttämällä Topmanin verkkopalvelua hyväksyt kulloinkin voimassa olevat käyttöehdot. Lue tästä.
TAKUU
Jos jostain syystä saamassasi tuotteessa on havaittavissa jokin vika, otathan siitä heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Jokainen takuu-asia katsotaan tapauskohtaisesti, ja täten ratkaistaan vaihdetaanko tuote uuteen. Koska tuote on suunniteltu pitkäikäiseen käyttöön, kuluminen on luonnollinen tuotteen ominaisuus. Säännöllisesti ja hyvin huollettuna kengät säilyvät pidempään.
Toivomme, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja asiointiin verkkokaupassamme!
Mikäli haluat henkilökohtaista palvelua tuotteidemme osalta, voit kääntyä sekä asiakaspalveluumme tai jälleenmyyjä-liikkeidemme puoleen, ja saat ammattitaitoista palvelua alan asiantuntijoilta.